JAKUBASZEK & WSPÓLNICY
JAKUBASZEK & WSPÓLNICY
Asystent / Asystentka zespołu prawnego

Opis stanowiska

Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do Twojego zaangażowania oraz możliwość wyboru pełnego etatu lub części etatu. Dla Ciebie przygotowaliśmy także możliwość rozwoju zawodowego, prywatną opiekę medyczną oraz Kartę Multisport. Dodatkowe korzyści to dofinansowanie zajęć sportowych, wsparcie finansowe na naukę języków, szkolenia i kursy oraz organizowane spotkania integracyjne. W Jakubaszek & Wspólnicy pracujemy bez dress code'u. Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w obszarze prawa w kancelarii specjalizującej się w prawie nieruchomości, prawie energetycznym, rozwiązywaniu sporów, fuzjach i przejęciach oraz finansowaniu inwestycji!

Realizowane zadania

1
Prowadzenie rozliczeń z klientami kancelarii
2
Obsługa i rozliczanie umów z firmami zewnętrznymi
3
Przygotowywanie i aktualizacja raportów i zestawień finansowych
4
Wystawianie faktur, faktur korygujących oraz not księgowych zgodnie z przyjętymi zasadami finansowymi
5
Weryfikacja i rejestracja kosztów, w tym weryfikacja faktur kosztowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami
6
Prowadzenie rozliczeń podróży służbowych
7
Weryfikacja płatności zgodnie z przyjętymi procedurami
8
Kontrola kosztów
9
Współpraca, korespondencja oraz kontakt telefoniczny z działami rozliczeń klientów i kontrahentów
10
Wprowadzanie danych i spraw klientów do systemu informatycznego
11
Bieżąca współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym (kadrowo-księgowym)
12
Współpraca w zakresie prowadzenia spraw kadrowych
13
Administrowanie biurem kancelarii we wszystkich aspektach jego funkcjonowania
14
Współpraca z dostawcami usług dla kancelarii, w tym w zakresie IT oraz telekomunikacji (TMT)
15
Administrowanie relacjami wynikającymi z umowy najmu biura
16
Realizacja obowiązków w zakresie ofertowania kancelarii oraz obowiązków dokumentacyjnych
17
Realizacja obowiązków w zakresie relacji kancelarii z urzędami takimi jak urząd skarbowy, ZUS, itp.
18
Wsparcie zespołu kancelarii w bieżących sprawach funkcjonowania kancelarii, w tym: obieg korespondencji, podróże służbowe
19
Dbałość o estetykę i bieżące funkcjonowanie biura
20
Administrowanie relacjami z firmą sprzątającą

Wymagania obowiązkowe

Obszar pracy i umiejętności:
HR
Prawo
Minimalne doświadczenie w przedstawionych obszarach pracy:
Poniżej roku
Jakie znasz języki na poziomie zaawansowanym?:
Poziom wykształcenia i obszar:
Licencjat

Mile widziane

Obszar pracy i umiejętności:
Prawo

Szczegóły oferty

Dział:
Prawny
Wielkość zespołu:
10 osób
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę
Od kiedy:
05.02.2024
Długość kontraktu:
nieograniczony
Praca w pełnym wymiarze:
Tak
Elastyczne godziny pracy:
Nie
Podróże służbowe:
Nie
Praca z klientem:
Tak
Bonusy i premie:
Nie

Benefity

Nasze biuro


Warszawa
Adres
Inflancka 4
00-189 Warszawa
Telefon
+48 22 600 66 50
E-mail

Wynagrodzenie

4000 - 10000 zł
(Umowa o pracę)

Miejsce pracy:
Warszawa
Typ rekrutacji:
Na miejscu
Długość procesu rekrutacyjnego:
3-4 tygodnie
Liczba etapów:
2 etapy
Gwarantowany feedback: