Activpayroll
Germany: Payroll Administrator

Opis stanowiska

Technical knowledge is of course important, and we are looking for candidates who have practical experience in German payroll processing and great knowledge of regulatory requirements within payroll. If you have worked in a bureau environment before, that would certainly be advantageous, and as an international multi-site company with a global footprint, good English language skills are also needed in order to deliver across such a diverse role. We offer and actively promote our colleagues to take up our English coaching classes to support with this, and to support our team’s development.

Realizowane zadania

1
Processing of German payroll accounting for a diverse range of clients of various headcounts and industry types
2
Acting as the contact person for health insurance companies, regulatory authorities, certification and reporting
3
Continuous further development of processes and participation in specialist projects

Wymagania obowiązkowe

Obszar pracy i umiejętności:
HR
Minimalne doświadczenie w przedstawionych obszarach pracy:
3 lata
Jakie znasz języki na poziomie zaawansowanym?:

Szczegóły oferty

Dział:
HR
Wielkość zespołu:
50 osób
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę
Od kiedy:
23.09.2024
Długość kontraktu:
Nieograniczona
Praca w pełnym wymiarze:
Tak
Możliwość pracy zdalnej:
5 dni w tygodniu
Elastyczne godziny pracy:
Tak
Podróże służbowe:
Nie
Praca z klientem:
Nie
Bonusy i premie:
Nie

Wynagrodzenie

12000 - 13000 zł
(Umowa o pracę)

Miejsce pracy:
Praca zdalna
Typ rekrutacji:
W pełni zdalna
Długość procesu rekrutacyjnego:
3-4 tygodnie
Liczba etapów:
2 etapy
Gwarantowany feedback: